onsdag den 25. april 2007

En rigtig mandag!

Så fik jeg prøvet det med: I forgårs morges finder jeg efter en halv times udløb ud af, at der er hul på slangen. Jeg har ligget og blundet mens der er udløb, og vågner op badet i varmt dialysevand. Først tror jeg, at jeg er blevet inkontinent, men kan derefter se, at der er hul på slangen til dialysevæsken. Jeg ringer selvfølgelig straks til riget, da der jo har været åbent ind til min bughule, og da jeg frygter for, at jeg kan have fået en infektion. De sender straks en vogn, og jeg kommer ind og får antibiotika og bliver tjekkket. Det ser ikke ud til at der er sket noget! Pyha! Det kunne lige ligne, at jeg fik en infektion før jeg skulle opereres. Nå, men da jeg kommer hjem er sengen stadig våd, så jeg bliver nød til at vende madrassen om, da det er umuligt at få al den væske til at tørre. Superfedt!!! Efter et par timer ringer det på døren. Det er Baxter-Bent der kommer med flere kasser til samlingen. Ved en fejl er han kommet til at tage 100 l væske med til maskinen, men da jeg havde bestilt poser til manuelt skift må han tage dem med tilbage. Jeg ligger mig ind under dynen og håber det snart bliver tirsdag.......


Kh Peter

Ingen kommentarer: